Äntligen!!!!

Ja äntligen, ropade nog många imorse när snön täckte marken!
Själv tyckte jag det var såååå fint och mysigt! Hela träden var så fina med en massa snö på.
Dottern jublade också när hon tittade ut.
Sonen gruffade och pekade och undrade nog vad det var.
Hoppas att den får stanna nu då, i alla fall över jul!
 
Igår var det Finlands självständighetsdag, vilket betyder att de flesta är lediga.
Jag och dottern hade tänkt fara och bada men vårat sällskap blev krassliga och då hoppade vi också över det. Vi for istället till brorsan med familj så fick dottern leka med kusinerna.
När vi skulle fara hem så lekte dottern och kusinen, som är bara en månad yngre än henne, och dom tyckte att dom inte alls ville skiljas åt ännu. Så hon kom med till oss! Och hon är fortfarande kvar för hon ville uppenbarligen inte fara hem idag heller. Jag citerar henne: "Det är så roligt att vara här och ibland skulle jag vilja bo här!" Naw, gulligt va?!
Dom har nog haft skoj, lekt med petshops, sett på tv, spela lite spel, lekt ute i snön 2 gånger, lekt med dockor, ritat med mera.
Det har ju inte direkt varit speciellt betungande att ha henne här, dom börjar ju bli så stora så dom sköter sig själva för det mesta.
 
Nej nu måste jag sticka...bokstavligt talat! Benvärmaren stickar inte sig själv färdig och marknaden är om en vecka!
Puss på er!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0