Kom och gick

Vinter verkade som den kom och gick igen.
Några dagar var den här och sen försvann den igen.
Det var så fruktansvärt vackert dom dagarna som snön låg på marken som vispad grädde och träden var fina med en massa snö på. ÅÅåååå vad det var fint!
Nu är det grått, trist och bara jättetrist!
Vi får hålla tummarna att det kommer en massa fin, vit snö till julen i alla fall!
 
Igår flöt mannen iland igen!
Han var trött som bara den, hade sovit 2½ timme de senaste 30 timmarna.
Han blir alltid lite på fel när han kommer hem, speciellt när han jobbat natt.
Nu ska han vara hemma ända till 8 januari! Nice!
 
Nu har vi alla julklappar färdiga också. Det känns riktigt bra! Bara att slå in alla nu också då. Men det är ju det roliga! Måste hitta tillfälle att göra det när inte barnen är närvarande bara.
 
Imorgon, på fredag och lördag ska jag jobba lite och piffa upp lite kunder inför julen. Känns lite konstigt att jobba igen, men det är ju bara några dagar. Ska bli kul och lite skönt att komma hemifrån lite.
Har ingen aning om hur mycket kunder jag har fått de här dagarna men imorgon vet jag att syster kommer och piffar till sig lite. Trevligt! Då kan vi snacka lite strunt en stund! ;)
 
Våra katter Ragge (på stolen) och Maya (under stolen). Är sällan man ser dom såhär nära varandra! Maya tycker nämligen att hon bestämmer och här ska inte nån annan katt komma och vara. =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0