Blåååååser

Idag blåser man bort där ute, nästan i alla fall. Kommer nån regnskur ibland också. Men jag klagar faktiskt inte, för kommer det vatten så behöver jag inte vattna. Och sen är det ganska skönt med en mellandag, en dag när man inte behöver vara ute i solen, man kan vara bara inne och ta det lugnt eller som jag gjort idag, städat igenom Milos garderob och vikt en massa tvätt och plockat i köket lite. Och suttit vid datorn. Konstigt vad mycket man kan hinna med när Milo faktiskt sover länge på dagen. Jag undrar just när han tänker vakna? Han har nu sovit 1 h och 15 minuter. Hör inte till vanligheterna om man säger så. Han har dessutom sovit hela natten i natt och vaknade först 07.20. Hoppas det här är nåt han tänker börja med nu för de senaste veckornas icke mycket sovande har tärt lite på den här mamman. På barnet också tror jag, för man märker ju att han inte är nöjd, mest grinig och vet inte vad han vill.
Nå nu verkar det som han tänker vakna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0