Fortfarande blåsigt

Ja här på ön är det fortfarande blåsigt! Börjar bli lite tjatigt nu måste jag säga. Har väl blåst en vecka i ett streck nu och nordliga vindar så det är ju ingen högsommarvärme direkt. Var ju varmare i maj och juni än vad det är nu. Att bo på en ö har inte alltid fördelar även om fördelarna är många (enligt mig) att bo här. Finns inget annat ställe i hela världen jag skulle vilja bo på! Så det så!
Dottern började simskola idag. Så två veckor framåt ska hon bli duktigare på att simma. Vet inte vad det var för temperatur i vattnet men ungen var blå om läpparna när hon kom hem. Hoppas det blir lite varmare resten av simskolan! Fast dottern klagar inte förtås, men hon skulle nog ta onepiecen med sig imorgon så hon kan gosa in sig i den efter badet.
 
För övrigt så känns det som det är nåt knas på g i halsen. Har absolut inte nån lust att bli sjuk nu, fast det har jag ju aldrig förstås. Återstår att se om det blir nåt mer...
Angående min ab challenge som jag håller på mig så har jag måste plockat bort situpsen pga att jsg fått så ont i svanskotan, vad det beror på låter jag va osagt, men det känns onödigt att pina sig när det tar ont. Men jag kör allt annat så får jag prova med situpsen igen om nån dag. Känns dock lite surt, men men...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0