Getadagen

Jaha idag var vi på Getadagen. För dom som inte vet så är det en marknad som ordnas i min hemkommun varje sommar. I år måste jag faktiskt säga att jag blev lite besviken. Var ganska dåligt med försäljare och väldigt lite för barnen. Dottern skulle så ha velat haft en ansiktsmålning men det fanns ingen sån i år. Det fanns visserligen ett hoppslott i år och det var ju populärt förstås, men jag saknade ändå lite för barnen. Kanske det är bättre nästa år?
Blev kvar efteråt och åt både rökt lax och grölling till middag hos mamma och pappa. Laxen blir man ju aldrig besviken på i alla fall. :) 
 
Ab challenge går bra,  men det börjar nog kännas nu när man gör alla magövningar, eftersom dom ökar på sig alla dagar. Men jag kämpar på och jag ska klara alla 30 dagar. Har inte mätt midjan men det känns som det ändrat i midjan, trots att det är den där perioden i månaden när man känner sig lite extra svullen. Återkommer om midjemåttet lite senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0