Hur ett plåster kan försvinna....

Häromdagen hade jag ett plåster på mitt höger långfinger.
Jag pysslade på här hemma , lagade mat och diverse andra hushållssysslor.
Maten blev färdig och vi satte oss ner för att äta.
Plötsligt upptäcker jag att plåstret är borta.
Oj, shit, hinner jag tänka, har det hamnat i maten? 
Ingen åt nåt plåster och jag har funderat flera dagar på vart det där plåstret försvunnit.
Jag menar det kunde ju vara varsomhelst,  dock troligtvis nånstans här hemma. Frågan var ju bara var?
Idag har jag fått svar på det.
Jag hittade plåstret....i tvättmaskinen!!!!
Puh! Jag kan pusta ut, inget plåster i maten, nu var jag säker på den saken.....
 
Till annat....
Imorgon är det första advent. Alltså firar vi ålänningar lilla jul!
Julmat åt vi igår med hela familjen på favoritrestaurangen Soltuna....mmmm julbord på Soltuna!! :)
Så idag blir det inte så mycket julmat för mig och barnen, men lite lillajulklappar ska barnen få såklart! 
 
Trevlig första advent på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0