Börjar jag bli gammal??

Senaste inlägget handlade om att jag var lite stel och hade ont i ryggen, det är fortfarande inte helt bra, när jag drar fram huvudet alltså ner mot bröstet känner jag av det, men det är mycket bättre.
Istället så har mitt högra knä fått nåt fel. På söndagkvällen när jag gick i trappan här hemma så kände jag att det tog ont av att gå i trappan. Tänkte inte så mycket på det då, tänkte väl mest att jag suttit konstigt i soffan. Men det tog fortfarande ont på måndagen, igår var det okej tills jag var och cyklade, cyklade inge långt alls, men det kändes i knät varje gång jag trampade ner. Hmm...Idag är det inte alls bra. Känns inget så länge jag går på plan mark men så fort jag går i en trappa eller har suttit antingen helt rakt med benet en stund eller haft det böjt och ska räta ut det så känns det. Antingen börjar jag bli gammal eller så har jag fått nåt annat fel.
Tanken har ju faktiskt slagit mig att det kan vara borrelia också, jag har haft ovanligt mycket fästingar den här sommaren. Men jag får väl ringa läkare om det inte blir bättre.
 
Annars händer det väl inte så mycket i Villa Skogshagen.
Båda barnen är förkylda, den ena bara förkyld och den mindre hade även feber i söndags.
Själv har jag klarat mig än så länge.
I natt kommer mannen hem igen, känns som han varit borta 4 veckor minst, fast det är bara 2. Nu blir han i alla fall hemma i 4 veckor. Skönt!
 
Igår började jag det extremt roliga (ni hör väl ironin?) projektet att tvätta alla sjuttioelva fönster vi har i huset. Har hittills bara tvättat barnens men jag ska just fortsätta med nästa rum. Hade tänkt att jag skulle bli klar med det den här veckan så jag kan börja på nästa projekt. Fixa ute lite inför vintern.
Det börjar ju gå att göra nånting även nu när Milo är vaken på dagarna, kanske tar lite längre tid men det går i alla fall att göra nåt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0