Julkort

Det börjar ju närma sig jul och det får åtminstone mig att tänka på hur årets julkort ska se ut.
Förra året tog vi kort på barnen och skickade och får jag säga det själv så blev det jättefint.
De flesta trodde faktiskt att kortet var taget i en studio, men det var nog vi själva som knäppte både ett och två och många fler än det =).
Vi tänkte väl oss ett nytt kort på barnen, men jag vet inte riktigt hur jag ska arrangera barnen i år.
 
Ska dom vara tomtar även i år?
Ska dom kanske vara ett Luciatåg?
Ska vi ta bilden inne eller ute?
Ska jag tända en brasa i kakelugnen och sätta dom bredvid? Kan ju vara lite riskabelt med lilleman förstås...
Det finns några frågor att fundera på...
 
Såhär såg förra årets julkort ut (bortse från de röda ögonen för det tog vi bort)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0