Nu är det fredagsmys

Sitter i soffan med mannen och dottern, sonen sover sen 1 timme tillbaka. Dottern har valt film för kvällen, blev Röjar Ralf. 
Tidigare badade hela familjen bastu efter att vi alla varit ut i blåsten på en promenad. 
Kvällens middag blev pulled pork. Mycket gott! Blir defintivt en repris på den.
 
För övrigt har jag fortsatt tvätta fönster. Tar sin lilla tid när man inte hinner med så många på en dag. Nu återstår bara 9 fönster, har alltså redan tvättat 20 fönster. Ja vi har mycket fönster, men det blir så mycket ljusare då, visst är det jobbigt när man ska tvätta dom, men man kan ju anlita nån att tvätta dom också. Jag gycker det är helt ok att tvätta fönster, har inga komplicerade fönster, bara att svänga ut-och-in och med Enjos fönstertvätt går det som en dans. :)
 
Har idag känt mig lite konstig i halsen, jag hoppas det inte är nån förkylning på G, för det har jag ingen lust med. 
 
Tog mig i kragen i onsdags och ringde kiropraktorn. Fick tid redan på måndag. Tänkte att jag tar kiropraktorn först och sen blir det nog massören, beroende på vad kiropraktorn säger. Hoppas han knäcker nåt på rätt iaf.
Nu ska jag fortsätta fredagsmyset med familjen. 
Trevlig helg på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0