Snorigt ochh vått

Torsdag.
Det regnar ute.
Det regnar ganska mycket också.
Eldar faktiskt första brasan sen i våras.
Lite mysigt såhär i höstrusket.
Dottern kom just hemcyklande från skolan och var precis dyngsur.
 
Torsdag.
Jag har fått förkylningen mina barn har haft i ett par veckor.
Snorig och allmänt trött men i övrigt mår jag väl rätt okej, står ju upprätt i alla fall.
Var på min första PT träning igår, men borde kanske låtit bli med tanke på att jag kände av förkylning.
Alltid lätt att vara efterklok. Men vi tog inte i så hårt.
Avbokat morgondagens PT träning i alla fall, måste nog vila.
 
I måndags kom jag mig iväg till kiropraktorn.
Äntligen.
Han sa: Inte några stora grejer som satt fel, men jag är ganska spänd i ryggslut och nacke.
Boka massör?
Sulle höra av mig om ett par veckor igen om det fortfarande kändes nåt i ryggen.
 
Beställt badrumsinredning upp till badrummet.
Äntligen!
Kommer om ca 2 veckor.
Toastol har vi dock, bara att sätta på plats och göra sina behov.
Mannen beställde ny TV igår också. Så snart kan vi se på TV på båda våningar.
Känns lyxigt!
 
Dags för en soffliggning tror jag.
Bäst att passa på när lilleman sover.
 
Atjooo på er!
 


Kommentarer
Linda

blev det en större tv eller =) ?!?

Svar: Vad tror du? ;)
Pamela

2013-10-12 @ 13:49:39
URL: http://lindasfamilj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0