Stelt idag...

I natt vaknade jag av att det knäppte till i ryggen, typ mellan skulderbladen, sen fick jag inte riktigt sova efter det. Tog ont när jag skulle svänga mig och jag visste inte riktigt hur jag skulle ligga för att det skulle bli bra. Var jättestel imorse och varje rörelse jag gjorde med huvudet tog ont. Det har blivit lite bättre och det tar inte mer ont för varje rörelse jag gör, bara vissa. Vet inte var det kom ifrån. Gjorde inget speciellt igår som skulle ha kunnat få det såhär och när det knäppte till skulle jag bara vända mig som vilken natt som helst.
Jag vet att jag borde gå både till kiropraktor och massör eftersom jag inte varit till nåndera på väldigt länge. Det sägs ju att det är bra att gå till kiropraktor efter att man fått barn...hmm...jo han är ju 15 månader (imorgon) så det börjar väl bli dags. Massör har jag inte varit till efter att jag fick missfall och det är ju lite på 2 år sen nu så att det börjar nog bli dags. Kanske skulle behöva ta tag i det...Vet inte riktigt varför jag dragit mig för det, är ju så dumt att låta det gå så långt som tills man verkligen har ont, som jag nu har. Sååååå det är väl bara att lyfta luren kanske då och få en tid till massör och kiropraktor också kanske.
Marsch pannkaka helt enkelt!
 
 
Och trevlig helg på er! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0