Twilight

Har de senaste kvällarna myst ner mig i soffan och sett Twilightfilmerna.
Första gången jag hörde om filmerna trodde jag att jag inte alls skulle tycka om dom. Det där med vampyrer och varulvar och grejer är inte alls min typ av film. Men så fel man kan ha! Jag är helt fast!
När ettan visades på TV så såg jag den bara för att det inte var nåt annat att se...jag satt som klistrad hela filmen och ville definitivt se nästa. Så jag såg de tre första. Har fortfarande inte sett de två sista fast dom gått att se länge redan. Men nu visade dom ju alla på tv6 och jag spelade in alla. Nu har jag bara de 2 sista kvar att se.
Jag vet egentligen inte varför jag är helt fast. Men det finns ju det mesta i dom, kärlek, vänskap,  spänning. Och sen gör det ju förstås inte nånting alls att det finns några fina pojkar att titta på ;).
Jag menar,  helt ärligt, vem skulle inte vilja ligga bredvid Taylor Lautner när man är frusen? Nu har ju jag min egen snygga värmekamin, men ja ni fattar. 
Ikväll blir det inte Taylor Lautner eller Robert Pattinson(stavning?), ikväll blir det Lets dance med dottern.
Trevlig helg på er gobitar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0