Back to work

Imorgon är det jobbb som gäller för mig igen.
Lite blandade känslor måste jag säga, men det blir nog bra. 
Ska jobba bara när mannen är hemma tills vidare. Milo börjar på parken på måndag och där kommer han att gå 4 dagar i veckan 3 timmar om dagen. Blir nog bra det också, han gillar ju att vara ute och pyssla på och så får han springa av sig lite energi. Men lite orolig är man ju för hur det ska gå, han har ju varit lite extra mammig den senaste tiden. Kommer ju att va andra barn där och när han ser att dom är där och hur dom gör så blir det nog bra. 
För min del blir det egentligen inte så mycket nytt.  Lite nya produkter och allt nytt med datorn förstås, men det tar nog inte så länge innan man är inne i det.
För Felicias del är det också lite nytt på skolfronten. Hon började tredje klass och har några nya ämnen, ny lärare och nytt klassrum. Dessutom åker dom nu buss istället för taxi till skolan. Och det där med att man fick busskort, det var en stor grej. 
Den enda i familjen som inte har nya grejer att ställas inför denna höst, är mannen. Han är kvar på samma båt,  med samma kolleger (i stort sätt), och gör samma sysslor. I alla fall har jag inte hört nåt annat. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0