Dröm

Haha! Vad lustigt man kan drömma. =D
 
I början på veckan tror jag att det var, så drömde jag att jag tydligen gjorde ett läkarbesök.
Jag satt på en stol i ett rum och väntade, sådär som man gör.
En kvinnlig läkare kommer in och säger att alla mina prover ser bra ut, sen lägger hon fram en bild och säger: Säg hej till Sivert som du kommer att få träffa i början av augusti!
Bilden var en ultraljudsbild och tydligen var jag gravid. Och tydligen hade doktorn döpt den till Sivert!
 
Hur konstigt man kan drömma alltså!
Och det kändes så verkligt också.
Nu är ju frågan vad denna dröm betyder?
Säger mitt undermedvetna mig nånting?
Är det nåt som säger att vi kanske ska skaffa det där tredje barnet?
Eller betyder det nåt helt annat?
Nån av mina läsare som kan drömtydningar kanske? ;)
Så vitt jag vet så är jag inte gravid i alla fall...
 
 
Här är en bild på en annan liten bebis, Nelson heter han!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0