Felicia 9 år!

Idag fyller min lilla prinsessa 9 år! GRATTIS älskade unge!
Helt otroligt vad fort åren går.
Igår hade hon kalas för kompisarna och idag blir det familjens tur.
Av oss fick hon en ny cykel. Hon var ju i behov av en ny och den här ska hon förhoppningsvis kunna ha några år. Den är ju lite högre än den förra så när hon ska starta och stanna tycker hon det är lite jobbigt, men det går nog bra, hon behöver bygga upp sitt självförtoende lite bara.
Här är hon alldeles nyfödd, kanske 1 dygn gammal.
Här har hon blivit 9 månader.
Här är hon i full mundering på årets skidsemester i Björnrike. 8 år och 10 månader gammal.
 
STORT GRATTIS TILL MIN LILLA PRINSESSA IDAG!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0