lördag

Lördag idag.
Vädret har varit underbart! Solen har lyst hela dagen, lite blåsigt, som vanligt, men var man i lä så var det jätteskönt. Satt på trappan en stund och solade näsan lite.
Tyvärr har jag inte njutit av den här dagen så mycket som jag velat. Magen har varit lite ur form idag, först trodde jag att jag fått magsjuka men efter ett tag insåg jag att det måste vara det där glaset vin som jag drack igår. Alla symptom var lika som förut när jag druckit vin, enda skillnaden var att det var vitt vin den här gången. Alltså det är ju som ett lotteri detta med att dricka vin nu för tiden eftersom det bara är vissa viner som slår ut magen.  Kanske jag måste sluta dricka vin? Inte mycket att välja på i drickväg snart. Är väl inte ett problem egentligen,  men det kan ju vara gott med ett glas nån gång. Jag är ju inte nån storkonsument direkt, men ett glas nån gång är ju gott och socialt. Måste nog ta mig en funderare på det där....


Kommentarer
Linda

Kanske du skulle prata med personalen på Alko vad det rekommenderar...

Svar: är ju sällan jag handlar på alko, men man kan ju alltid fråga och se om dom kan rekommendera nåt...
Pamela

2014-03-09 @ 06:07:32
Fia

Prova bara ekologiska viner. Det funkar för mej, jag verkara vara allergisk mot alla andra. Nu kan jag t.o.m dricks rödvin :), fick ju bara ont i magen tidigare!

Svar: Tack för tipset! :)
Pamela

2014-03-10 @ 12:00:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0