78

...jaha nä men nu var det ju bara 78 dagar kvar av 100 utan godis och sånt. Gått förvånansvärt bra hittills!
Undrar om det går så lätt för att man är flera som kör utmaningen tillsammans och man inte vill vara sämre än dom?! Klarar dom så klarar jag! Nä jag vet inte om det har med det att göra , kanske bara är att jag gett mig tusan på det på riktigt nu. Lite tokigt är det ju att alla ska måste fylla år just såhär på våren och det bjuds på godsaker flera gånger i månaden. Men men det är bara att bita ihop!
 
Igår morse vaknade jag och kom knappt upp ur sängen. Huvudet kändes som det vägde 10 ton minst och att svänga på huvudet var inte direkt lätt, tog ont vid minsta rörelse. Eftersom jag skulle jobba så tvingade jag mig själv upp ur sängen, duschade varmt och slängde i mig lite tabletter. Lite mjuknade det väl upp och jag klarade av att jobba hela gårdagen iallafall.
Men i natt har det inte varit speciellt skönt att sova, rygg gick inte att ligga på för då tog det ont hela tiden. Vänster sida gick bra ett tag och höger sida en liten stund. Provade att ligga på mage också, men det var inte heller bekvämt.
Så imorse när jag stigit upp och ätit frukost så ringde jag runt för att kolla om någon skulle ha haft tid för massage eller kiropraktor. Alla hade fullt. Så då fick det vara! Smörjade med voltaren och eftersom jag varit ledig idag så har jag inte gjort så mycket antsträngande. Nu har jag just smörjat voltaren igen och det börjar bli lättare att röra sig nu så förhoppningsvis ska det gå att jobba imorgon.
Var på en promenad eftersom gymmet gick bort idag.. *morr*
Det var ju så himla fint väder så jag gick ner till sjön! Fotade lite. Kändes som det skulle vara april. Vi har just nu över 7 plusgrader i skuggan ute, vad det är i solen vet jag inte men jag kan tänka mig att det är några grader till...Härligt!
Dom här små blå har inte riktigt tittat fram än, är lite för tidigt ännu, men snart så. Den här bilden är några år gammal. Men man längtar ju lite till våren, det verkar ju inte bli nån ordentlig vinter så då kan det lika bra bli vår känner jag. Synd bara att sportlovet ser ut att bli slaskigt och snöfritt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0