100 dagar

Hemkomna från skidsemestern sen några dagar tillbaka.
Mer pluffsigare än vanligt...
Magen känns som en bulldeg!
Man tycker ju att man borde bli av med lite kalorier när man åker och skida. Och jo det blir man ju men man äter ju och dricker minst lika mycket kalorier som man gör av med så ..Och när vi har han där lilla som inte åker ännu så blir det ju att jag och mannen inte får åka lika mycket skidor som dom andra. Det är visserligen sånt man får ta och den tiden kommer ju. Han åkte ju lite sista dagen så nästa år ska han väl åka kanske två dagar =P.
I alla fall så antog jag och Linda en utmaning innan vi åkte från resan. Vi skulle inte äta godis, efterrätter och sånt på 100 dagar.  Hittills har det gått förvånansvärt bra! Andra dagen på utmaningen var jag på jobb och tänkte att nu ska jag ta en chokladbit, men jag kom på mig själv och hoppade över det. Klapp på axeln!
Bara 95 dagar kvar nu!
Meningen var att jag skulle varit till gymmet flera gånger den här veckan också, men av olika anledningar så har jag fått avstå från det. Men jag har gått promenader, cyklat och kört lite träning här hemma istället. Så helt slö har jag inte varit. Men nästa vecka då ska det bli gymmet! Om nu inte nån av ungarna blir sjuka eller nåt sånt, då får jag väl köra här hemma igen.
Ni får hålla till godo med en bild från förra årets skidresa till Björnrike. Årets bilder har inte hittat till datorn ännu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0