Semester del 2

Andra veckan jag har semester den här sommaren. Vädret kunde ju vara bättre, men man kan ju inte få allt.
Började veckan med ett besök på Kolmården.
Så mycket djur och helt lyrisk av delfinshowen, den var mycket bättre än sist vi var där.
Lyckades glömma väskan efter mig när vi åt i Tiger World också. Men när jag kom på att jag inte hade väskan på mig så sprang jag tillbaka efter den. Den var kvar på samma ställe med alla grejer kvar i. Tur att det finns ärliga människor ännu!
Imorgon är det meningen att vi ska åka till stugan. Vi kommer inte att hinna va där särskilt mycket alls iår så vi måste passa på oavsett väder.
 
Bilderna från kolmården lägger jag upp bara vi tömt kameran och fått bilderna till datorn.
Men lägger upp lite bilder jag tagit med telefonen den senaste tiden.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0