Semester

Denna vecka har jag semster.
Tyvärr åkte jag på en förkylning redan förra veckan och den vill inte fösvinna.
Barnen är friska och på G och mannen är på jobb.
Midsommarafton på fredag och i år blir vi faktiskt hemma. Mannne är ju på jobb annars är vi ju alltid på stugan, men i år blir jag här hemma och bästa vännerna kommer hit istället. För en gångs skull ska vi gå och se på midsommarstången. Det har väl inte lovats så varmt heller som vanligt. Hoppas det blir lite värme efter midsommar iaf.
För övrigt vet jag inte om det händer så mycket just nu. Jagar bort diverse olika djur från mina blomland och grönsaksland. Inget får jag ha i fred. Annars är jag med barnen eller jobbar.
Hade en idé om att måla lekstugan, den är inte målad ännu, har ett bordprojekt från förra sommaren som inte heller blivit nåt av, vill så mycket men tiden räcker inte till.
Nu har jag inte tänat på en vecka heller så mitt tålamod håller på ta slut. Men är man sjuk så är man.
Bokat resa till Kolmården i juli så lite kul har vi att se fram emot.
Sen ska vi väl försöka ta nån tur med båten och sen ska vi väl försöka va på stugan nånting också.
Kanin har vi skaffat också, en väldigt social och väldigt mjuk kanin, är av rasen Rex, dottern har döpt honom till Charlie. Hade många kaniner som barn och jag tror ingen av dom varit såhär social som han här är. Jättekul faktiskt!
Här är en av mina favoritbilder från förra våren när vi städade på stugan! Mina älskade barn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0