Förlåt

Ber om ursäkt för mitt gnälliga inlägg senast!
Verkar som jag börjar bli senil eller nåt för tydligen hade min svägerska frågat på midsommar om jag ville komma med, men jag vet inte om jag missförstod eller hur det nu var men jag minns inte alls att hon skulle frågat och att dom verkligen skulle åka. Oavsett så är det glömt nu och livet går vidare!
 
Till nästa gnäll vill jag bara säga att allt känns väl bättre angående barvaktandet imorgon. Farmor kommer hit och är barnvakt men kommer att åka hem på natten när jag kommer hem. Jag får väl ta det bara att jag antagligen kommer att vara skittrött på söndag, men det skulle jag antagligen vara i vilket fall som helst. 
Jag ska i alla fall ha skitkul imorgon och jag ser fram emot kvällen! :) 
 
Sådär nu känns det lite bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0