Jobbat

Har idag jobbat första gången på över 1 år. Kändes lite ovant eftersom det ändrat på jobbet och själva bokningssystemet har ändrat. Fick tänka lite extra. Men det har nog gått bra! Ska jobba igen på onsdag och två dagar nästa vecka också. Men sen tar jag nog lite paus igen ;). Skönt när man kan bestämma det där lite själv.
 
Dock har det varit lite tung natt i Villa Skogshagen. Milo kroknade i natt och han var redan igårkväll när han skulle sova precis omöjlig och skulle absolut inte sova. 23.30 gav jag honom en panadolsupp och det höll ju ungefär två timmar och så var han i gång igen. Man skulle ju tycka att jag sov under den tiden, men nej...det kröp i hela korsryggen och jag vände och vred och det var slibbigt och varmt, och sen kom ju Felicia och skulle sova med oss också. Det blev ju svalare...eller så inte! Tur som var tog mannen hand om Milo större delen av natten eftersom jag skulle jobba idag, men jag kunde ju ändå inte sova eftersom han skrek och var ledsen. Jag hoppas att det blir en lugnare natt så vi alla får sova nån timme mer i alla fall.
Nu ska jag gosa ner mig i soffan med två av mina tre älsklingar som är vakna ännu. Milo sover faktiskt redan och jag hoppas han ska göra det hela natten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0