sjuklingar

Jag snörvlar lite och hostar men mår egentligen rätt okej. 
Dottern däremot har både ont i halsen och snörvlar och har för tillfället 38 graders feber. 
Våra planer att åka till stugan gick lite i stöpet kan man säga. Vi får se imorgon hur hon mår, kanske vi åker ändå. Men allt hänger helt på hur hon mår. Det är ju ändå skönast att vara hemma när man är sjuk, även om stugan är nästan hemma.
 
Igår var det avslutning på simskolan. Ruskigt kallt fast det annars varit rätt varmt hela dagen. Jag for dit i shorts och linne men fick ta på mig både byxor och tröja rätt snabbt. Ungarna stod och huttrade på stranden innan dom skulle visa vad dom kunde och många stod och huttrade i vattnet. Felicia var duktig och hade tagit två märken. Både intressemärket och 50 meters märket. Hon var nöjd och mamma var stolt!  
Nu hoppas hon att hon ska få flytta upp i "stora" gruppen till nästa år så hon får gå i samma som bästa kompisen. Hon var redan på gränsen i år så jag tror nog att hennes önskan går i uppfyllelse. 
 
Trevlig helg på er!


Kommentarer
Lillstrumpa

Hoppas ni är friska och krypa allihopa till kräftskivan<3 :)

Svar: Det hoppas jag med =)
Pamela

2013-08-02 @ 22:42:17
URL: http://juliaosterlund.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0