Lekandet

Idag blir det att åka till Lekandet! Gissa om dottern är exalterad?! :)
Vi har pratat om att åka dit länge redan, men den här sommaren har inte alltid blivit som man tänkt sig. Nåja, nu är vi i alla fall på väg dit bara vi ätit lite lunch.
 
För övrigt börjsr jag känna mig lite stressad över mannens nästa ledighet. Känns som vi planerat in alldeles för mycket på 4 veckor.
Bland annat ska vi: 
Åka till skansen
Ha kräftskiva
Vara på stugan
Jag ska jobba 4 dagar
Mannen ska jobba några dagar med firman han har med sin pappa
Badrummet uppe är inte färdigt ännu
Mannen pratar om att laga pulled pork, vilket tar en hel dag
Dottern går på simskola
 
Ja som sagt bland annat det, har säkert glömt nåt och antaglkgen måste vi lämna nåt till senare...


Kommentarer
Linda

Pulled pork sköter sig själv bara nån lägger in den i ugnen...så det behöver du inte fundera på....8-9 timmar typ och sen är det bara att äta =)

2013-07-16 @ 22:18:40
URL: http://lindasfamilj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0