Trött

Halv 5 imorse var jag upp till Milo och letade fram nappen åt honom, låg en stund efter det och kunde inte somna, klockan 6 tyckte Milo att vi skulle ta morgon. Så vi gjorde det. Det känns nu kan jag säga. Är trött trött trött och det svider i ögonen. Blir tidigt i säng ikväll...
 
Dottern ligger och tittar på film under en filt och dricker varm oboy. Var ingen hit på simskolan idag. Blåser fortfarande storm och idag lyser inte ens solen. Vattnets temperatur var bara 15 grader idag, men simmat hade dom gjort. Hon var glad att hon hade onepiecen med sig idag, imorgon skulle hon ha ännu mer kläder med sig om det var likadant väder.
 
Milo sover för tillfället ute i blåsten, väl inpackad i vagnen. Har typ sovit en timme nu, men jag hoppas han sover åtminstone en timme till så kanske han är på lite bättre humör sen. Undrar när han ska lära sig att sova längre på morgon så han är lite gladare?
Det kommer väl de dagen som man måste dra han ur sängen antar jag och han aldrig vill stiga upp. Alla åldrar har väl sin charm?!
 
Tjofräs där ute i blåsten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0