Vägning och mätning

Jajamensan, det händer saker...
Vägde och mätte mig imorse och det har faktiskt hänt nåt trots att jag slarvat med mycket den senaste tiden.
Vikt: -1½ kg
Mage: -2 cm
Lår: +1 cm (fast det gör inget)
 
Mäter inte på alla ställen utan magen är väl det mest intresanta eftersom det är där jag behöver få bort fläsk. Att jag gått ner 1½ kg sen sist jag mätte kändes väldigt positivt och det hade jag inte alls förväntat mig. Tummen upp för det.
Att det försvunnit två centimeter i midjan tror jag helt på att ab challengen har gjort. Ska nog fortsätta med nån sorts magövningar när de här 30 dagarna har gått. Har en I FORM tidning med en massa olika plankor i som jag tänkte jag skulle testa. Känner mig faktiskt lite taggad nu!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0