Stickar vidare

Håller på stickar...just nu är det benvärmare.
Är just klar med den ena och sen gäller det att få den andra klar till 15 december.
Då ska det va Julmarknad och jag och mamma och syrran ska vara där och sälja våra alster. Vi var där första gången alla tre förra året. Blev kanske ingen stor förtjänst men det var skoj.
Mamma och jag syr/stickar eller handarbetar och syrran lagar julgodis. Är väl en bra fördelning va? =)
 
Idag har jag varit kreativ med annat också. Fick plötsligt lust att göra dörrkrans av gran. Sagt och gjort så kapade jag lite grankvistar och satte ihop två små granvippor (hmmm vet inte riktigt hur jag ska beskriva dom) och sen blev det en krans till finentrén. Blev riktigt fint!
Dock har jag inte fått in bilderna i datorn ännu så ni får se dom vid ett annat tillfälle. Närmare jul :D haha!
 
Imorgon ska jag försöka få ihop lite julklappar. Får se hur det lyckas den här gången, sist gick det ju inte så bra ( punkteringen ni vet). Nåja nu är ju mannen med så då händer det säkert inte nåt...
 
Funderar vad jag ska lägga in för bild idag....letar i arkivet...
Fick bli en bild på vårt tv-rum på övre våningen. Är inte riktigt färdigt ännu, saknas lite småkrafs. Bilden har faktiskt dottern tagit. =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0