Mycket nu!

Jo jag lever!
Tror jag i alla fall...
Känns som det var längesen jag skrev nåt alls här, men det har liksom varit lite annat.
 
Var ju på ultraljud av buken förra veckan. Hittades inga gallstenar alls. Misstänker att jag kissat ut dom som jag eventuellt hade haft där. ingen vidare utredning just nu, men blir det amma igen eller värre så ska jag höra av mig, alternativt fara till akuten. Så nu kollar vi väl läget lite. Försöker tänka på att inte äta sånt som stör gallan.
Dock är mitt största bekymmer banan, jag som älskar banan och det är ju så lätt att ta med sig som mellanmål. Nåja det får gå ändå! Huvudsaken är att jag mår bra!
 
Mannen åkte på jobb för en vecka sen och då började
Milo att snora..jippiii!! :/
På långredagen hade vi bestämt att vi skulle fara till mina föräldrar och bli över natten så vi kom bort lite hemifrån. Gissa vem som vaknar med lite feberstegring då? Jo Milo såklart! Vi for nog i alla fall för han var ändå så pass pigg. Vi åt påskmiddag och gick ut på kvällen, blev jätteskönt väder.
Sov lite sådär halvbra, Milo vaknade lite nu som då och ja jag var ju inte hemma i min egen säng.
Lördagen letades det påskägg och det blev promenad ner till pappas barndomshem där mina fastrar och kusiner och deras barn höll till. Kul att träffa alla när man ser dom så sällan.
Felicia var lite slö och hängig hela dagen, trodde att det berodde på att hon sovit så dåligt och ätit lite för mycket godis. Men efter att vi kommit hem på lördagkvällen så började hon spy. Suck!
Blev ännu en natt med lite sömn och en tidig morgon eftersom Milo bestämde sig för att vakna klockan 6 på söndagmorgon. Dessutom var han snorig som få! Hela söndagen låg Felicia på soffan och vilade, Milo och jag försökte sysselsätta oss . Medan båda barnen vilade passade jag på att sitta ute i solen med en bok. Jisses vad det var varmt!
Har varit helt ljuvligt väder hela påsken, men känns inte som jag riktigt kunnat njuta av det. Skulle ju vilja vara ute och påta lite i jorden samtidigt som jag får lite sol. men är barnen sjuka så är dom!
Visst jag sitter inne nu när jag skulle kunna vara ute, men jag måste betala räkningar medans Milo sover och då kunde jag lika bra slänga in ett inlägg på bloggen så ni vet att jag lever.
Jag och Milo har ju ännu klarat oss från magsjukan och jag får hoppas att det blir så. Räcker ganska bra att Milo är superförkyld redan.
Skulle vara nice om allt skulle köra ihop sig när mannen är hemma nån gång, men dom tillfällena är ju sällsynta.
Nå nu överlever jag väl det här också!
Hörni vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0