Julen har varit...

....och nyår står för dörren!
Så snart är det 2015. Hur länge ska det inte ta att skriva rätt årtal igen då?
 
Julen blev väl rätt okej ändå med tanke på att mannen måste åka på jobb på julaftonsmorgonen. Men så är det att leva med en sjöman, ofta på jobb när det är kalas, högtider eller annat roligt!
Vi åkte iaf på julgröt till svärföräldrarna, jag och barnen. Sen åkte vi direkt till min storebror och där var vi sen alla syskon och våra föräldrar. Åt och drack gott och tomten kom på besök. Milo sa att tomten var stor och tjock! =D
Milo fick så mycket paket så han tröttnade på att öppna. Båda barnen nöjda med vad dom fick och jag är väl rätt nöjd jag också.
Trots förkylning för både mig och barnen så har det väl varit en riktigt bra jul. Lite för lite snö, men annars har ju vädret varit helt otroligt fint! Är ju iaf minusgrader så det är inte slaskigt!
 
Nu funderas det på vad som ska hända på nyår. Skulle inte orka göra nånting egentligen, men jag tror barnen vill hitta på nåt. Så vi fr väl se vad det blir! Jag håller på att undersöka saken lite!
 
Men god fortsättning på er och GOTT NYTT ÅR om jag inte hittar hit innan det nya året!
Bilden är från en tidigare vinter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0