Täppt

Ena näsborren rinner och emellanåt kan jag inte andas alls genom näsan.
Snoret vill varken komma tillbaka in eller komma ut. Ursäkta informationen =)
Men det är också det enda den här förkylningen ostadkommit såhär långt.
Däremot har jag idag spenderat största delen av dagen på soffan. Vid halv 10 imorse knep det plötsligt till i magen så det blev ett toabesök. Var inge roligt alls och det tog så ont så jag nästan trodde att jag skulle spy också, men det klarade jag mig från. Fortsatt knipa en stund efteråt, men avtog sen, men kände mig inge vidare. Var inte direkt sugen på nåt att äta. Har inte mått illa, men haft riktigt ont i magen. Vet inte om det är nån sorts magsjuka eller vad det är, men för tillfället känns det väl rätt ok. Får se hur natten blir.
Sådär, nu är ni lite uppdaterade om mitt mående.... :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0