grått och trist

 
Alltså är det bara jag som tröttnat på det här vädret?
Man blir ju deprimerad alltså.
Regn regn och åter regn.
Det kommer snart att börja mögla där ute och lukta ruttet!
På riktigt alltså.
Läste nånstans att om det inte kommer snö och blir kallt innan 15 februari så räknas det därefter som vår.
Ja det är ju inte konstigt att tulpanerna i landet börja visa sig redan.
Jag försöker verkligen vara positiv och har trots vädret kännt mig på ganska bra humör. Rent ut av lite piggare än jag varit typ hela förra året. Och det positiva idag är ju att det faktiskt inte har blåst alls, helt otroligt på denna ö.
Nej nu ska jag fortsätta sticka, för nu har jag mer garn, inhandlat idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0