lite ditten och datten

Hej och hå vad dagarna går som vanligt!
Livet rullar på och numer har vi en tvååring i huset.
En livfull lång, men lätt tvåring. Var på 2 års besiktning igår och han han hade växt 5 cm på ett halvår, men han hade bara gått upp 430 gr i vikt. Men den där ungen är ju sällan stilla så det är väl inte så konstigt. Äter gör han ju och han är inte mager så att revbenen syns och så länge dom inte syns så är inte jag orolig.
Nya ord kommer det hela tiden och roliga grejer hittar han på hela tiden.
Men han försöker nog testa sin mamma emellanåt,  men det är väl  rätt normalt det också...?!
 
Felicia har sommarlov och än så länge går det ganska bra, inget nojs om att vi måste göra det ena och det andra, men det hinner väl komma ännu.
Försöker få henne att läsa mer, är med lite blandat resultat. Dom har ju läsprojekt i skolan över sommaren, den som har läst ett visst antal böcker under sommaren så får göra nåt kul tillsammans i höst. Förra året var dom som läst på bio och såg Smurfarna.
 
Att börja träna som Paolo Roberto har gått ganska bra faktiskt. Har gjort nånting alla dagar mer eller mindre. Var nån dag som jag kände att nä jag orkar inte idag, men jag  tog mig i kragen och gjorde passet och sen var det såååå skönt efteråt. Rekommenderar skarpt! 
Nä hörni nu får det bli god natt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0