Sommar sommar sommar!!!

Den kom till slut...SOMMAREN!!!
Nu är det så varmt så man inte okar göra nåt.
Har massor med saker som jag har på hälft som skulle behöva göras klara, men jag har inte funnit orken i denna värme. Det är skönare att fara till stranden eller ut med båten eller vara på stugan.
Huset ser ut som jag vet inte vad, saker överallt, det skulle behöva dammsugas, men vem fasen orkar släpa runt på en dammsugare i den här värmen?! Inte jag iaf.
Vi tar det sen, nån dag när det är lite svalare.
 
Annars i övrigt mår vi alla bra. Ett och annat myggbett och bromsbett har vi fått och solbrännan börjar synas. Håret har blivit ljusare i solen. Fästingar har vi däremot haft väldigt lite i år. Jag och Felicia har klarat oss utan helt än så länge, mannen ha haft en och Milo två. Till och med katterna har haft mindre fästingar i år.
Nu har ni fått en liten uppdatering så ni vet att jag lever ;).
Hörs igen en annan dag, kanske vid svalare väder, vem vet!
Puss på er och ta hand om er i värmn och drick mycket...vatten alltså!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0