Fina dagar!

De senaste dagarna har verkligen varit fina. Som om det skulle vara maj nästan.
Idag blåste det ju tyvärr ganska kallt så det var inte alls lika skönt,  men trots det krafsade jag runt i mina blomland lite och satt dit lite ny jord för lite ny näring. Det såg jag på nyhetsmorgon en dag att Bosse Rappne gjorde...
Men det här vädret som får en att tro att det är maj gör en lite på vils också för idag när jag nu ändå höll på och krafsade runt så tänkte jag att jag kunde ju påta ner lite lökar på samma gång,  men sen kom jag på att det bara är mars, så det fick vänta lite. 
 
För övrigt så finns det fortfarande lite förkylning i denna kropp. Verkar vara en envis sort. Det är bättre än vad det varit och jag snyter mig knappt alls mer. Men lite sitter kvar och idag på eftermiddagen fick jag ont i huvudet igen. Jag har visserligen ett tryck ovanför ögonen när jag böjer mig framåt, får mig ju att tro lite på bihålorna, men jag ska se vart det lutar.
 
Imorgon ska jag och mannen ha lite egentid med bästa vännerna. Barnen åker till mormor och morrfar och myser lite. Vi ska faktiskt inte ut på krog eller nåt sånt, vi ska bara vara hemma hos vännerna och äta gott, umgås, se en film och allt detta utan barn som bråka, skriker, inte gör som man säger och så vidare. Ska bli riktigt skönt!
 
Sen på söndag blir det 5 års kalas för brorsonen. 
Full rulle som vanligt, så nåt inlägg blir det kanske inte förrän på söndag tidigast.
Så trevlig helg säger jag redan nu.
Puss på er! 
Ha en bra helg, för det tänker jag ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0