Losen syler!

Eller solen lyser kanske?! =)
Härligt väder där ute! Och här sitter jag vid datorn...hmpf!
Men jag har faktiskt varit ute på en lite längre promenad och ska snart ut och hänga lite tvätt, måste bara fixa lite grejer vid datorn medans sonen sover så jag får göra det i fred.
Måste säkert ut med sonen och lufta honom lite när han sovit också.
 
Är lite trött idag!
Sonen vaknade redan 5.45, provade att få han att somna om, men efter 45 minuter var det bara att stiga upp. Så 6.30 var vi redan uppe imorse.
Och vi började med att kissa snett i blöjan så hela pyjamasen var blöt.
Alltså det här med pojkar och snoppar, är inte alltid lätt att den ligger rätt i blöjan ;).
Känner mig lite "durrig" i huvudet. Blir nog att lägga sig tidigt ikväll.
 
Bjuder på några soliga blommor!
Nu är det väl vår ändå??!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0