Uppdatering

Hade ju en tanke att jag skulle försöka skriva ett inlägg på bloggen varje dag, men det verkar inte riktigt bli så...
Gör nytt försök!
 
Förra veckan gick i snorets tecken. Kände redan i början på veckan att det var nåt i kroppen som ville ut. Blev lite irriterad, ni vet man känner sig lite hängig, orkar inte göra nåt, men man är inte sjuk?! Jag vill antingen eller, antingen är man sjuk och ligger på soffan eller så är man frisk och orkar göra det mesta. Går ju dock inte alltid så.
I alla fall så bröt det ut til slut, på torsdagen tror jag att det var. Så det blev lite soffliggande torsdag till söndag. Jag hade ingen feber, men snorig och tung i huvudet och ingen ork. Är glad att mannen var hemma så jag faktiskt fick vila lite. Annars brukar det ju alltid vara så att han är på jobb när antingen jag eller barnen är sjuka.
Dock smittade jag ju honom så han blev också. :/
Konstigt nog har barnen klarat sig bäst, annars brukar det ju vara dom som smittar föräldrarna, men så var inte fallet denna gång. Trodde att dom båda skulle få nåt, men inte ännu.
 
VÅREN!!! Den verkar vara på gång nu. Känns så i luften! Härliga tider!
Den här lilla tussilagon tog jag kort på 2010, tyvärr har jag inte fått se nån ännu, men dom kommer väl så småningom.
 
På måndag fyller lilla prinsessan år också. Kan inte fatta att jag redan har en dotter som är 9 år!!! Jisses! Hon ska ha kalas på söndag för sina kompisar och sen firar vi med familjen på måndag. Så planeringen är i full gång. Jag har bakat kolakakor idag, dock tror jag att jag måste göra nya, den ena plåten blev lite brända så...Att baka med det lilla yrvädret har sina nackdelar, som att han hittar på nåt så man glömmer kakorna i ugnen. Nåja, dom är inte svårbakade på nåt sätt och dom går att äta men man kanske inte vill bjuda på dom på kalaset.
Felicia hade hittat ett recept på cupcakes också som hon ville prova, så det ska vi göra.
Idag ska vi fara och titta på hennes present, en ny cykel. Den hon har nu börjar bli lite för liten, hon får ju nästan knäna i hakan när hon cyklar. Förhoppningsvis ska hon kunna ha den här cykeln längre än de tidigare cyklarna. Det är ju inte direkt billigt med cyklar heller, om man inte råkar springa på en bra begagnad förstås.
 
Nu ropar diskmaskinen att den vill bli iplockad så vi hörs...kanske imorgon eller dagen där på eller dagen där på...eller så hörs vi imorgon! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0