1 år äldre och sådär...

Igår blev jag då ett år äldre igen. Känns inget alls faktiskt!
Mycket fina presenter fick jag och massor av grattishälsningar via fejjan. Mycket trevligt!
 
Idag har jag däemot ont i huvudet. Inte för att det blev party i den bemärkelsen igår, vet inte varför jag har ont i huvudet. Känner mig mest upphängd och nersläppt och inte alls på humör. Vill inte alls det för imorgon åker jag med bästa vännen till Uppsala på en liten weekend. Ska shoppa lite och till IKEA och sova på hotell en natt. Ser så fram emot det och vill inte alls att nån dum huvudvärk ska förstöra min helg. Har hivat in lite tabletter så det ska väl bli bättre, man borde väl lägga sig på soffan också kanske.
 
Nej nu har jag inte tid att sitta här mer, måste kolla in ikea och se hur mycket jag skashoppa där!
Trevlig helg på er!
Må gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0