Diverse

Blir inte många rader här inte. Finns just nu så mycket annat att pyssla med.
Dyker mest in just nu för att säga hej och jo jag lever! ;)
 
Angående mitt förra inlägg så har vi mammor bestämt att flickorna inte får leka på ett tag. Kom ett annat bakslag och den andra flickans mamma ringde mig och då sa vi att nu får dom ha en paus. Deras lärare har pratat med båda flickor och förhoppningsvis ska allt vara utrett just nu.
Så nu lämnar vi det och går vidare.
 
Hösten kom visst mitt i sommarvärmen. Inte så välkommet, men vad gör man. Vi har ändå försökt vara ute lite idag. Hade bland annat en jordhög bakom växthuset som måste bort, så det har jag ängnat mig åt idag. Mannen åker på jobb imorgon så han har klippt gräs och försökt få lite annat gjort innan han åker på jobb.
Hann också med en timme på gymmet. Tummen upp för det!
 
Milo har den senaste tiden börjat prata lite mer. Man förstår inte alltid vad han säger, men han försöker mer och mer och det är verkligen kul att lyssna på honom. Det är mycket "den" och "dä" och så ska han se på "bi-ba", är ett barnprogram på Disney junior som heter Bikupan och ett av bina heter Surrbi och det är han jag tror han menar. Sen kommer det också ord som "mi-ma" och "nonno", men det har vi inte listat ut vad han menar. Saft och russin lärde han sig säga när jag var i Sverige på min lilla husmorssemester. Faffa är en favorit, farfar alltså och gammelmormor Gerdis gillar han skarpt.
Ja han är för söt vår lilla grodprins!
Milo vid växthuset bredvid jordhögen som vi tagit bort idag. =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0