Bara för att ha nånting att skriva

1. Hur gammal är du om fem år?
39

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mina barn

3. Hur lång är du?
164 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
New years eve

5. Vem ringde du senast?
Sonens blivande dagis

6. Vem ringde dig senast?
Min svärmor

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Ja men det var ju roligt. Puss
 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Både och, men blir nog mest sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta. 34 år blir det i Augusti i år.

10. När såg du senast din mamma?
För 3 dagar sen när vi var på samma kalas

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
07.00

13. Vilken är din favoritjulsång?
Oj vad svårt, Stilla natt kanske, Nu tändas tusen juleljus

14. Vilken är din favoritplats?
Stugan eller hemma i soffan med en bra bok

15. Vilken plats föredrar du minst?
Gynekologstolen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag är nog kvar på Åland och bor förhoppningsvis kvar i huset...

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Min son och hans roliga diskussioner

19. Hur stor är din säng?
180x200

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär, vill ha en bärbar...

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på hur varmt det är, vintertid gärna med pyjamas, sommartid bara trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
I hela sängen 3, men använder bara en, den andra har mannen och den tredje delar vi på eller så tar barnen den när dom sover med oss

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett, Åland

24. Vilka städer har du bott i?
En, Mariehamn

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Från oktober-april/maj strumpor och yllesockor, sommartid barfota

26. Är du social?
Ja det skulle jag nog säga att jag är, men tycker om att vara ensam också, men inte för länge

27. Vilken är din favoritglass?
Lakrits

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Finns för många goda för att välja en bara

29. Tycker du om kinamat?
Har inte ätit det så mycket men jo...

30. Tycker du om kaffe?
Jo om jag får både mjölk och socker i...

31. Vad dricker du till frukost?
Te

32. Sover du på någon särskild sida?
Byter nog ganska mycket sida...

33. Kan du spela poker?
nja...inte direkt!

34. Tycker du om att mysa/kela?
Absolut, vem gör inte det?!

35. Är du en beroendemänniska?
Ja i vissa fall

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jo flera stycken, bland annat min svärmor och min farbror

37. Vill du ha barn?
har 2 stycken

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite finska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja en gång när jag var med i en bilolycka

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Varierar, beror på vad jag är i behov av just då...

42. Äger du dyrbara smycken?
Dyrbara så att jag skulle bli jätterik vet jag inte, men jag har ju smycken som betyder mycket för mig som är dyrbara för mig, som min vigselring t.ex eller halsbandet med mina barns namn...

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Bones, NavyCIS, Chicago Fire bl.a

44. Kan du rulla med tungan?
Beror på vad som menas med rulla...

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Är svårt att nämna bara en, men Dan är nog en av dom roligaste...

46. Sover du med gosedjur?
Nej.

47. Vad har du för ringsignal?
Minns inte vad den heter

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jo, några stycken

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En penna

50. Flirtar du mycket?
Öh...Inte direkt! jag är ju gift så jag flirtar med min man... =)

51. Kan du byta olja på en bil?
Det tror jag.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Näpp, faktiskt inte...

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Kommer inte ihåg vad den hette nu, men just nu läser jag Nora Roberts Vittne till mord, är just klar med den

54. Läser du dagstidningen?
försöker göra det alla dagar jo...

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.

56. Dansar du i bilen?
nä, men sjunga brukar jag göra...

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Extrem

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Vad jag skulle handla

59. När var du i kyrkan senast?
På ett dop var det nog för ett bra tag sen...

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Sven, som hjälpte mig komma igenom matten på högstadiet...

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Det minns jag inte, är nog inte så många nätter...

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för d
ig?
Hmm...Bra fråga...Kanske när min man för några veckor sen gav mig rosor utan anledning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0