Höstlov

Barnen har höstlov så jag är också ledig torsdag och fredag eftersom mannen är på jobb.
Igår shoppade vi lite, båda barnen fick nya skor och dottern handlade upp ett presentkort som hon hade kvar på H&M, och sonen fick lite nya byxor eftersom han skjutit i väg på höjden den senaste tiden, så alla byxor är för korta.
Efter det åkte vi iväg till brorsan och hans gäng. Vi blev där på middag och sen tog vi ett av barnen med oss därifrån. Så nu har jag tre barn. Imorgon kommer ännu en.
Själv far jag iväg till Helsingfors med jobbet imorgon. Mamma kommer hit och är med barnen, även dom extra barnen. Min mamma är en pärla! <3
 
Ute har det verkligen blivit höst! Råkallt och blåsigt, som det brukar va på hösten. Alla träd är fina i sina färger och egentligen borde man bara ta kameran i handen och gå ut och fota allt vad man ser och orkar. 
Men det var ju det där med orken.
Visserligen tycker jag att det har varit lite bättre sen förra gången jag skrev inlägget, men inte är det väl helt hundra. 
 
Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0