8 dagar...

..är nu avklarade av mina 100 utan efterrätter och godis.
Går fortfarande förvånansvärt bra måste jag säga.
Var lite sådär att barnens godis såg rätt gott ut i lördags, men jag höll mig ändå. *klapp på axeln åt mig*
 
Jaha och ute är det tristare än trist. Snön regnar bort! Var tusan är vintern?
Jag hatar när vintern bara består av slask.
Antingen är det slask eller så får man slira runt på vägen när allt fryser runt 0 grader. *morrar*
Nej, en ordentlig vinter med snö och ca 5 minusgrader skulle vara optimalt, men det får man ju sällan.
Såhär ska vintern se ut! Såhär fint hade vi första året vi var och skidade. Bilden är tagen 2011 i Sälen Lindvallen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0