Regn

Idag är det regn, men det gör faktiskt ingenting. Fick rätt mycket sol i helgen när vi var på stugan. Vi hade tur som hade fint väder där, här hemma hade det varit disigt mest hela helgen.
Bästa vännerna campade hos oss i helgen för att deras barn ville prova på det. Alltid trevligt när dom är på besök.
Jag och Linda tog oss t.o.m tid att träna, tog en powerwalk, dips, armhävningar, knäböj och utfall och avslutade med en liten springtur för att sen avsluta helt med vår AB challenge. När vi var klara kastade vi oss i plurret för att vaska upp oss lite. Svalkande men skönt!
Var meningen att vi skulle köra liknande pass dagen efter, men det blev aldrig av och jag körde absen när jag kom hem...
 
Har testat att laga egen saft idag. Vita vinbär och jordgubbar! Ska bli intressant att se om det blev bra!
 
Nu tänker lilleman vakna så vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0