Helg

Jaha ja men då var det helg igen då!
Tusans vad veckorna går fort.
Haft lite slö/slapp dag idag, var ju så duktig tidigare i veckan när jag bakade semlor, lagade äppelsaft, tvättade köksfönstren och både sprungit och gymmat.
Imorgon ska barnen skjutsas till mormor och morfar och jag ska med mina kolleger och fira en kollega som fyller 50. Kan inte skriva här nu vad vi ska göra, eftersom hon brukar läsa min blogg ;). Berättar nästa gång. =)
Ska bli kul att komma ut i vimlet lite, händer ju inte allt för ofta. Fast å andra sidan så saknar jag det inte så mycket, det är ibland som man känner att nu var det längesen, nu skulle det vara kul att komma ut lite.
Nu ska jag försöka få barnen i säng.
Trevlig helg!
Såhär kan det se ut när våra personalfester börjar ibland =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pamsans.blogg.se

Här kan ni följa mitt liv och vad som händer i min familj!

RSS 2.0